close
8/22晚上在Fridays聽到的
我覺得還不錯聽
芳瑜姐姐就突然唱起來
超強的
什麼歌都會唱XD





*Baby are you down down down down down,

寶貝 你不開心嗎

Downnnnnnn, downnnnnnn,

不開心 不開心*

Even if the sky is falling down,

就算天就要塌下來

Downnnnn, downnnnn

塌下來

Ooohhh (ohhh)

喔 喔 喔

You oughta know, tonight is the night to let it go,

你要知道 今晚是放下一切的時候了

Put on a show, i wanna see how you lose control,

就演出一場戲吧 我想知道你是如何抓狂的

**So leave it behind ‘cause we, have a night to get away,

所以 把一切拋開吧 因為 這一晚 我們要逃開

So come on and fly with me, as we make our great escape.

所以 來吧 跟我一起飛翔吧 我們一起來場完美的脫逃吧**

***So baby don’t worry, you are my only,

所以 寶貝 別擔心 你是我的唯一

You won’t be lonely,even if the sky is falling down,

你不會孤單 即使天就要塌下來

You’ll be my only, no need to worry,

你會是我的唯一 你不需憂慮***

重覆*

Even if the sky is falling down,

即使天就要塌下來

Just let it be, come on and bring your body next to me,

就放下一切吧 來吧 站到我旁邊來

I’ll take you away, hey, turn this place into our private getaway,

我會帶你遠離 把這個地方變成我們倆的秘密基地

重覆**

(So why don’t we run away)

所以讓我們逃離這一切吧

重覆***

重覆*

Even if the sky is falling down,

即使天就要塌下來

Even if the sky is falling down like she supposed it to be,

即使天空如同她預期地 崩塌下來

She gets down low for me,

她為了我 不開心

Down like her temperature, ‘cause to me she zero degree,

就像她的體溫一樣 她感覺有點低氣壓 因為對我來說 她是沒有溫度的

She cold, overfreeze,

她好冷 冰凍的太久了

I got that girl from overseas,

這個女孩來自海外

Now she my miss America ,

現在她是我的美國小姐

now can i be her soldier please,

現在我是她的士兵

I’m fighting for this girl,

我為她而戰

I’m a battlefield of love,

我在愛的戰場上

Don’t it look like baby cupid sent his arrows from above,

這看起來就像邱比特射出的愛的箭

Don’t you ever leave the side of me,

你不要離開這樣的我

Indefinitely, not probably,

不確定地 不可能地

and honestly im down like the economy,

說真的 我就像現在的經濟 一洩千里

Yeahhhhhh

是的

重覆***

重覆*

Even if the sky is falling down,

即使天就要塌下來
arrow
arrow
    全站熱搜

    judy243886 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()